23 november 2017

Omslagdoek op verzoek

Het is bijna drie jaar geleden dat ik deze omslagdoek maakte. De omslagdoek is ontworpen door Claire Boeter voor Breiclub.nl. Het is een van mijn favoriete sjaals en ik draag 'm vaak. Toen ik 'm laatst om had naar een etentje was een van mijn vriendinnen er helemaal weg van en vroeg ze of ik er ook een voor haar wilde haken. Dat wilde ik wel.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste 1,5 maand geen haaknaald heb aangeraakt. Ik ben heel druk geweest met het maken van leuke kits voor mijn shop Studio 92 en daardoor had ik helemaal geen zin en inspiratie om te haken.

Afgelopen maandag zijn mijn vriendin en ik samen naar Wolplein gegaan waar ze deze bollen Charming van Yarn and Colors heeft uitgekozen voor haar sjaal. En hoewel ik de afgelopen periode helemaal geen zin had om te haken, wilde ik nu meteen beginnen.


Het is een heerlijk patroon en haakt makkelijk weg. Inmiddels ben ik ruim over de helft.


Aankomende dagen heb ik wat minder tijd om aan de sjaal te werken. Morgenmiddag komt mijn Instagramvriendin Mieke over uit Frankrijk en 's avonds ga ik met mijn meiden naar O'G3NE. Zaterdag gaan Mieke en ik naar het Crochet Addicts Haakfeest van Mabel en Frederika. En zondag ga ik gezellig met een aantal haakvriendinnen lunchen. We nemen allemaal wel ons haakwerk mee, maar ik heb zo'n vermoeden dat er van haken weinig terecht zal komen.

1 opmerking :

  1. Wat een prachtig exemplaar! En wat leuk om je mogen dv weer te mogen ontmoeten. Ik heb er echt heel veel zin in! :) Tot morgen hopen we!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...