18 juni 2017

Handgemaakte cadeaulabels

Voor ik het haakvirus te pakken kreeg, was ik - zoals ik weleens eerder heb geschreven - heel actief op het gebied van kaarten maken en scrapbooking. Die creatieve activiteit heeft de laatste jaren op een erg laag pitje gestaan, maar sinds begin dit jaar heb ik de draad weer opgepakt. Ik maak niet veel voor mezelf, maar maak vooral items waar anderen mee aan de slag kunnen, zoals leuke mini kits waar bijvoorbeeld kaarten, scrapbookpagina's of cadeauverpakkingen mee gemaakt kunnen worden.

Ik vind het zelf erg leuk om cadeauverpakkingen te maken. Toen ik laatst naar de boeklancering van Marianne Dekkers ging, maakte ik voor haar een setje cadeaulabels die ze kan gebruiken voor haar haak- of breicreaties. Als je een van je creaties cadeau geeft of verkoopt, is het leuk om het feestelijk te verpakken met een mooi lint en een cadeaulabel. Ik verpakte de cadeaulabels voor Marianne in een kraft doosje.


Het cadeautje voor Marianne inspireerde me om meer cadeaulabels te maken. Op deze cadeaulabels is de tekst Crocheted with love gestempeld, maar ze kunnen ook met de tekst Knitted with love, een andere afbeelding of in een andere kleurstelling gemaakt worden.


En ook maakte ik wat meer luxere cadeaulabels.


Je vindt deze cadeaulabels in mijn webwinkel Studio 92. Ter introductie ontvang je tot en met woensdag 21 juni a.s. 10% korting op alle handgemaakte cadeaulabels. Gebruik hiervoor kortingscode LABELS en de korting wordt automatisch verrekend.

Ik wens je een fijne dag!

1 opmerking :

  1. Ze zijn werkelijk prachtig Ingrid! Niet te geloven dat het handgemaakt is, zo mooi!

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...