19 oktober 2014

Heb je een vraag?

Regelmatig krijg ik vragen over m'n haakwerk, materialen enz. Leuk natuurlijk en ik beantwoord de vragen graag. Ik had tot voor kort een contactformulier op m'n blog staan, maar dat heb ik weggelaten in mijn nieuwe bloglayout. Dat betekent niet dat je geen vragen meer kan stellen. Je hebt nog steeds mogelijkheden om dat te doen.

De eerste mogelijkheid is via het envelopje in de linker balk. Als je op het envelopje klikt, kun je een e-mail aan mij versturen.


Je kan natuurlijk ook een vraag als reactie op een blogbericht achterlaten. Ik ontvang alle reacties op mijn blogberichten altijd in mijn mail en lees natuurlijk ook alle reacties en eventuele vragen. Het liefst beantwoord ik de vraag per mail, want ik weet niet of iedereen die een vraag op mijn blog heeft achtergelaten ook weer teruggaat naar het desbetreffende bericht om te kijken of ik op de vraag heb gereageerd. Helaas kan ik op het merendeel van de reacties niet per mail reageren, omdat jullie 'no reply' bloggers zijn. Blogger gebruikt een niet bestaand e-mailadres voor het versturen van reacties die worden achtergelaten op mijn blog, omdat jullie eigen e-mailadres niet wordt gedeeld en weergegeven. Als ik dan een antwoord via de mail zou sturen, komt die e-mail nergens aan omdat de mail aan noreply-comment@blogger.com wordt gestuurd.

Vind je het handig als ik, maar ook andere bloggers bij wie je een reactie achterlaat, via de mail op je vraag/reactie reageer, maak dan een paar wijzigingen in je profiel. Dat doe je als volgt. Log in op je blog en ga naar je Blogger-profiel (rechtsbovenin via je gebruikersnaam) en klik op Profiel bewerken. Zet een vinkje bij Mijn profiel delen en Geef mijn e-mailadres weer. Ga iets naar beneden, vul je e-mailadres in en klik daarna op Profiel opslaan (onderaan de pagina).

Als je op deze manier je profiel instelt, dan kun je voortaan een reactie op een vraag die je in een blogbericht hebt gesteld via je mail ontvangen.

Fijne zon(nige)dag!

7 opmerkingen :

  1. Je bent mooi bezig met jouw blog. Heerlijk om wat op te frissen en te veranderen. Een blog is dan net een soort huisje waar je mensen ontvangt. Je wijst ons goed de weg.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit! Ik moet de mijne ook nodig eens onder handen nemen, maar ja...

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb m'n instellingen wel zo staan als hierboven, maar kennelijk kan men er toch niet op reageren. Dus maar even een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deze reactie van jou in de mail ontvangen en als ik daarop wil antwoorden, zie ik jouw e-mailadres. Jouw instellingen staan dus goed. Wat bedoel je dan precies met "maar kennelijk kan men er toch niet op reageren"?

      Groetjes, Ingrid

      Verwijderen
    2. Omdat ik een vraag had gesteld over de hoeveelheid wol die je voor de shawl had gebruikt bij je vorige blogpost over de southbay shawl. ik had daar geen antwoord op gekregen. En omdat je nu met dit blog bericht komt was ik ervan uitgegaan dat daar kennelijk iets niet goed zat. Maar je kon dus wel reageren, van daar de verwarring....

      Verwijderen
  4. Wat een gezellige blog heb jij en wat maak je leuke dingen, heel inspirerend. Ik zou dat gestreepte babydekentje van Annell Cotton ook graag maken. Welke steek heb je gebruikt? Het lijkt op de blanket stitch (golfjessteek). Leuke kleuren ook! Weet je nog hoeveel lossen je opgezet hebt? Ik zou het zelf ook wel uit kunnen rekenen, maar als je het nog weet is dat natuurlijk makkelijker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margriet, bedankt voor je bericht en complimenten. Ik heb inderdaad de blanket stitch gebruikt. Volgens mij heb ik 120 steken opgezet, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Het beginaantal moet in ieder geval een veelvoud van 3 zijn.

      Groetjes, Ingrid

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...